10.5.2022

Kaikkien ke­sä­fes­ta­ri 2022

8.6.2022 klo 16 - 20 Kuusi­saa­res­sa

Kaikkien Kesäfestari – kesän iloisin il­mais­ta­pah­tu­ma­tu­lee taas! Tule sinäkin mukaan Kuusisaareen 8.6.2022 klo 16–20.

Järjestämme Oulun Kuusisaaressa 8.6.2022 klo 16–20 ikärajattoman ja päihteettömän Kaikkien  Kesäfestari -ilmaistapahtuman. Portit alueelle aukaistaan klo 15:30.

Festareilla esiintyvät Maustetytöt, urbaania poppia ja räppiä yhdistelevä Sana, Liikkuva Laulureppu sekä Kehitysvammaisten Tuki ry:n musiikkiryhmä Estottomat. Lisäksi Oulun Kärppien edustusjoukkueen pelaajia on jakamassa nimikirjoituksia. Tapahtuman päättää Maustetytöt.

Tapahtumassa eri järjestöt ja yhdistykset esittelevät toimintaansa. Lisäksi alueelta saa ostaa maittavaa ruokaa ja paikalla on erilaisia myyntikojuja sekä onnenpyörä. Halutessasi voit ostaa myös oman festaripaidan.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Oulun kaupungin nuorisopalvelut, Caritas-Säätiö, Nuorten Ystävät ry, Oulun Kehitysvammaisten Tuki ry, Ammattiopisto Luovi ja Caritas Palvelut Oy. Yhteistyössä järjestäjien kanssa toimivat ODL ja Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri.

Tapahtuman päätukijat ovat Lähitapiola Pohjoinen, Oulun OP ja Oulun seurakunnat.

Seuraa tapahtuman viestintää näissä kanavissa:

Tapahtuman verkkosivut osoitteessa: bit.ly/KaikkienKesafestari

Facebookissa: https://www.facebook.com/KaikkienKesafestari