20.10.2021syyskokous

SYYS­KOKOUS 8.11.2021

KUTSU JÄSENILLE - OULUN KE­HI­TYS­VAM­MAIS­TEN TUKI RY:n SYYS­KOKOUS 2021 TULE MUKAAN - PÄÄSET VAI­KUT­TA­MAAN! Oulun Ke­hi­tys­vam­mais­ten tuki ry:n sään­tö­mää­räi­nen syys­kokous pidetään ma 8.11.2021 klo 18 Kump­pa­nuus­kes­kuk­sel­la, osoite Kan­san­ka­tu 53. Kokous on avoin kaikille yh­dis­tyk­sen jäsenille. Kokouk­ses­sa tehdään valinnat tulevan kauden hal­li­tus­pai­kois­ta sekä esi­tel­lään yh­dis­tyk­sen tulevan kauden toi­mi­kun­nat, joihin pääsee myös mukaan. Syys­kokouk­ses­sa kuullaan myös yh­dis­tyk­sen Verkko haltuun -hankkeen esittely. Osal­lis­tu­mi­nen on mah­dol­lis­ta etäyh­tey­del­lä. Il­moit­tau­du ennakkoon/tilaa osal­lis­tu­mis­link­ki: toimisto(at)oketuki.fi. Li­sä­tie­dot puh: 040 163 2282. Kah­vi­tar­joi­lu, ter­ve­tu­loa!