5.8.2021tiedote

Tietoa tulevasta kaudesta jä­sen­kir­jees­säm­me ja ko­ti­si­vuil­la

Yh­dis­tyk­sen jä­sen­kir­je on pos­ti­tet­tu kaikille jä­se­nil­lem­me viime viikolla. Säh­kö­pos­ti­kir­jeen ti­lan­neil­la posti on jo perillä, kir­je­pos­ti ko­lah­ta­nee luukusta tällä viikolla. Kirjeessä kerrotaan ajan­koh­tai­sia kuu­lu­mi­sia toi­mis­tol­ta sekä liitteenä odotettu tulevan kauden ker­ho­toi­min­nan alustava suun­ni­tel­ma. Muis­tat­han päivittää tietosi niiden muut­tues­sa toi­mis­tol­lem­me. Näin postimme löytää oikeaan osoit­tee­seen ja saat jä­se­ne­näm­me tuoreet tiedot ajoissa.

Toimisto on ke­sä­lo­mal­la ajalla 29.6.- 30.7.

Alustava kausi­suun­ni­tel­ma löytyy ko­ti­si­vuil­tam­me Kerhot ja ta­pah­tu­mat vä­li­leh­del­tä. Tulevan kauden toi­min­nas­ta tulee tar­ken­net­tua tietoa heti elokuun alussa ko­ti­si­vuil­lem­me. Elokuun alussa avautuu myös il­moit­tau­tu­mi­nen tulevan kauden kerhoihin, seuraile tie­dot­te­luam­me.

Au­rin­kois­ta ja oikein mukavaa kesää kaikille!