3.2.2022

Toi­mi­kun­tiim­me 2022 etsitään uusia jäseniä va­paa­eh­tois­työ­hön

Haluaisitko mukaan yhdistyksemme vapaaehtoistyöhön? Tule rakentamaan tulevaisuuden yhdistystoimintaa kanssamme!

Etsimme vuoden 2022 toimikuntiimme uusia jäseniä. Toimikuntien tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa yhdistyksen hallituksen määrittelemiä tehtäviä. Lue lisää toimikunnistamme: https://www.oketuki.fi/yhdistys.

Etsimme yhdestä kolmeen innokasta uutta jäsentä kaikkiin toimikuntiimme. Toiminnassa saat käyttää vahvuuksiasi ja toimia kiinnostuksesi mukaan. Osallistua voit, vaikket olisikaan ammattilainen - tärkeintä on, että intoa riittää!

Ole yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen annemari.eskola(at)oketuki.fi tai puhelimitse 040 163 2282.